بازی 1846: Race for the Midwest - بازی

بازی 1846: Race for the Midwest

بازی 1846: Race for the Midwest

بازی 1846: Race for the Midwest

1846: Race for the MidwestUp Game

ناشر: Cheapass Games

طراح اولیه : James Ernest

تاریخ انتشار: 2016

طراح : Tom Lehmann

علامت اختصاری Mark Simonitch

کاور: Kurt Miller

تولید کننده های اجرایی : Andy Lewis, Tony Curtis, Rodger MacGowan, Gene Billingsley, and Mark Simonitch

در سال 1846 بازیکنان در شرکت های قطار سرمایه گذاری خواهند کرد. برای شروع بازی، بازیکنان پیشنویس شرکت های خصوصی هستند که می توانند پاداش های اضافی را به بازیکنانی که آنها را انتخاب می کنند، بدهد. در طول اولین دوره سهام شما می توانید انتخاب کنید که هر یک از شرکت های عمومی موجود را با خرید 20 درصد مالکیت در شرکت شروع کنید. سپس شما می توانید مقدار اولیه سهام شرکت را از 40 دلار به 150 دلار برای سهم انتخاب کنید. البته بسته به تصمیم شما، شما باید برای این سهم از پول شخصی خود به خزانه شرکت پرداخت کنید.

1846: مسابقه برای غرب میانه

هر شرکت دارای یک هیئت مدیره برای نشان دادن قطار، ایستگاه های موجود و هر پول یا سهام در خزانه خود است.

مهم این است که درک کنیم پول در هر شرکت کاملا جدا از پول شخصی هر بازیکن است. شرکت ها از پول خود برای کار استفاده می کنند، در حالی که بازیکنان پول شخصی خود را برای خرید و فروش سهام استفاده می کنند. در پایان بازی، تنها ثروت شخصی شما مورد توجه قرار می گیرد. این بازی همراه با پول کاغذی است، پس از آن مراقب باشید. بیشتر بازیکنان 18XX از تراشه های پوکر استفاده می کنند.

دور سهام ادامه می یابد تا همه بازیکنان عبور کنند. در طول دوره سهام شما می توانید چندین شرکت را شروع کنید یا سهام را در شرکت هایی که توسط سایر بازیکنان شروع شده اند، بخرید. ممکن است شرکت های دیگری با خرید سهام بیشتر از رئيس جمهور فعلی، مجبور به شرکت در انتخابات شوند.

پس از دوره سهام دو دور عملیاتی وجود دارد. در هر OR، هر شرکت خصوصی درآمد و عملیات را تولید می کند. سپس هر شرکت دولتی می تواند با شروع از شرکت با ارزش ترین سهام کار کند. در طول دوره عملیاتی می توانید موارد زیر را انجام دهید:

موضوع به بازار سهام برای به دست آوردن پول برای شرکت سهام

سهام سهام را از بازار سهام بخواهید تا دارایی های شرکت را افزایش دهد

قرار دادن دو قطعه جدید از مسیر و یا یک مسیر و یک مسیر را ارتقا دهید

ساخت یک ایستگاه

اجرای مسیرها

خرید قطار

کلید راه اندازی یک شرکت قطار موفق، به حداکثر رساندن سود است. هر قطار می تواند از طریق تعداد معینی از شهرها اجرا شود و هر شهر مقدار مشخصی از درآمد را برای شرکتی که از آن عبور می کند، فراهم می کند. شما باید حداقل یکی از ایستگاه های خود را در هر مسیری که اجرا می کنید قرار دهید.

هر شرکت دارای تعداد محدودی از نشانه های ایستگاه است.

مهمترین تصمیم شما این است که چگونه درآمد خود را توزیع کنید. اگر مسیرها را برای 100 دلار راه اندازی کنید، می توانید تمام پول را در شرکت قرار دهید، آن را به سهامداران بفروشید یا 50/50 تقسیم کنید. اگر درآمدتان را نگه دارید و همه چیز را برای شرکت حفظ کنید، قیمت سهام شما پایین خواهد آمد. با این حال، اگر سود سهام را به سهامداران پرداخت کنید، قیمت سهام شما افزایش خواهد یافت.

همانطور که قطارهای پیشرفته تر خریداری می شود، بازی مراحل جدیدی را طی می کند که ارتقاء آهنگ های جدید در دسترس قرار می گیرد و قطار های قدیمی زنگ می زنند. به عنوان رئیس شرکت قطار، بسیار مهم است که شما در مورد وضعیت قطار نگاهی داشته باشید، زیرا شما نیاز دارید که قطار را در پایان دور عملیاتی نگه دارید، بنابراین اگر قطار تنها قطار شما باشد، شما مجبور خواهید شد یک جدید. اگر شرکت شما پولی برای انجام این کار نداشته باشد، رییس جمهور مهربانانه آن را از صندوق های شخصی اش می گیرد.

شرکت های خصوصی همچنان در حال پیشرفت هستند. با این وجود شما می توانید یک شرکت دولتی در طول بازی اولیه شرکت های خصوصی خریداری کنید. این به بازیکن اجازه می دهد تا سرمایه گذاری خود را در این شرکت به عقب بر گرداند، امیدوارم پس از اینکه برخی از درآمد حاصل از آنها را دریافت کرد.

شما همچنان در حال انجام دوره های سهام هستید و پس از آن دو دور عملیات در طول بازی به پایان می رسد. مقدار پول در بانک متغیر است بر اساس تعداد بازیکنان. هنگامی که تمام این پول از بین رفته است، بازی در انتهای دور دوم عملیات آن به پایان می رسد. بازیکنانی که بالاترین ارزش خالص شخصی خود را دارند شامل پول نقد در دست و ارزش سهام برنده است.

هیچکس نباید از بازیهای 18XX بترسد. این یک باشگاه مخفی نیست که باید بتوانید وارد یک قطار بشوید. در حالی که 1846 یک بازی ساده نیست، سخت تر از یادگیری و بازی کردن از اکثر بازی های سبک وزن یورو متوسط تا شدید نیست. اگر شما می توانید بازی هایی مانند Terraforming Mars یا Terra Mystica را پیدا کنید،میتوانید تا سال 1846را انتخاب کنید.اگرقصد دارید اولین بازی خود را با بازیکنان دیگربدون تجربه 18XX انجام دهید,هیچ کس نمیتواند درک کند چه چیزی در حال انجام است.

اگرچه اولین تجربه من در 18XX است، من فکر می کنم این یک مکان عالی برای شروع است. بسیاری از مزایده های شرکت های خصوصی را آغاز می کنند، و شما نیاز دارید تا مقداری مرجع در مورد ارزش چیزها داشته باشید. واقعیت این است که شما پیشنهادهای خاصی را ارائه می دهید و فقط ارزش علامت را پرداخت می کنید، آن را بسیار آسان تر برای پرش به. چیزهایی مانند صرف 20-30 دقیقه وجود دارد که قوانین را در شما پرتاب کرده و پس از آن بلافاصله خواسته می شود تا به طور آشکار پیشنهادات را در مورد موارد، زمانی که شما واقعا نمی بینم که همه آنها را با هم ترکیب شده است. مانند بسیاری از بازی ها، یک یا دو بار به همه چیز بر می گردد.

شرکت های خصوصی برای شروع بازی طراحی شده اند.

این کاملا سرمایه گذاری از زمان است. بازی با هر دو 3 و 4 بازیکن، به طور متوسط، بیش از 4 ساعت طول کشید. برای یک بازی 18XX که به اندازه کافی در نظر گرفته می شود، اما اگر از بازی های کوتاه تر می آید، مهم است که از آنچه که خودتان را می گیرید آگاهی داشته باشید. زمان پایین می تواند یک مشکل در سراسر، به خصوص اگر شما کنترل یک شرکت است که یا در جلو یا عقب سفارش به نوبه خود. شما قطعا می توانید برنامه پیش رو و استفاده از آن زمان را برای آماده سازی، اما اگر شما در حال بازی با استعداد تجزیه و تحلیل تجزیه و تحلیل بازیکنان مستقل، می تواند یک مسئله نسبتا مزاحم را بیشتر خسته کننده است.

تا آنجا که به مکانیسم های بازی می پردازیم، ترکیبی فوق العاده از اقتصاد و ساخت مسیر است. اقتصاد بازی به اندازه کافی عمیق برای شبیه سازی است. تصمیم گیری در مورد زمانی که درآمد ها را به منظور جبران بیشتر پول در شرکت در برابر پرداخت سود سهام به سهامداران اغلب هولناک است. استقراض بهترین راه برای دریافت پول به شرکت برای اطمینان از آن است که سرمایه کافی برای کار و به طور بالقوه حتی بیشتر پول. اما این به هزینه پرداخت پول شخصی شما و افزایش ارزش سهم در شرکت می پردازد، که همه چیز آن است که وقتی تمام کارها انجام می شود، حساب می شود.

مسیر را می توان در تمام مراحل بازی گذاشت و ارتقا داد.

هنگامی که به مسیر ساخت و ساز می آید، این ایده که شما می خواهید مسیر را برای اتصال ایستگاه های خود به شهر های با ارزش بالا بسنجید، بسیار واضح است. همچنین جایزه ای را برای اجرا از شرق به سمت غرب از نقشه وجود دارد. با این حال، اگر یک شهر ایستگاه خالی ندارد و شما ایستگاه در شهر ندارید، شرکت شما نمی تواند از آن عبور کند. این به شما این امکان را می دهد تا مسیرهای دیگر را به بازیکنان دیگر بسپارید و استراتژیک قرار دادن ایستگاه های خود را در سراسر غرب میانه. این می تواند کمی در زمان متوسط باشد، اما اغلب از خودمراقبت به جای جنجال آشکار، انجام می شود. خوشبختانه این اغلب فقط ناراحتی است زیرا شما اغلب می توانید مسیر جدیدی را در اطراف شهرهایی که خارج از آن هستند قفل کنید.

در پایان روز 1846: مسابقه به میدویست یک بازی سنگین است که بر اقتصاد خرید و فروش سهام تمرکز دارد. عناصر ساخت مسیر، این شرکت ها را موفق می سازند و در نهایت درست مانند زندگی واقعی، شما می خواهید ارزان و کم فروشی کنید. حتی اگر مسیرها را به کار بیندازید و برای شرکتتان سود بیشتری کسب کنید، باید عاقلانه در سایر شرکت ها سرمایه گذاری کنید تا زمان مناسب برای به دست آوردن آن.

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

پشتیبانی آنلاین

تمامی حقوق برای شرکت فناوری اطلاعات گیلاس خندان محفوظ است